2 Haziran 2013 Pazar

Küçük Mucizeler Dükkanı - Debbie Macomber


"Artık o eski tasasız kız değilim. Yaşadığım her günün değerini biliyorum. Çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim... Hiçbir şeyi, özellikle de hayatı hafife almaz oldum. Artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların bir karşılığı olduğunu öğrendim..."

   Bir çırpıda okuyup bitirdim şu Küçük Mucizeler Dükkanı' nı. Gece yatmadan önce okudum kitabı, gece uykum kaçtı, okumaya devam ettim, sabah kalktım ve yine ilk işim kitabı elime almak oldu. Böylelikle iki gün içerisinde bitti, nasıl olduğunu ben bile anlamadım. Sürükleyici bir kitap okumak isteyenlere öneririm.

Kitabın her bir yaprağını daha çevirişimde, kanserle mücadelenin ne kadar zor olduğunu bir kez daha anladım. Debbie Macomber, bu kitabında kanseri iki kere yenen bir kadını kaleme almış. Daha çok kadınların okurken zevk alacağını düşündüğüm bu kitapta, birbiriyle alakası olmayan dört kadın, dostluğun çizgilerini çiziyor. Kadınları daha iyi anlayabilmemizi sağlıyor bu kitap. Aşk, örgü örme sevgisi, çocuk sahibi olma isteği hakkında empati kurmamızı sağlıyor. Daha çok kadınların okumaktan zevk alacağını düşünüyorum.

Kitap oldukça akıcı ve sürükleyici. Yaprakların nasıl çevrildiğinin bile farkına varmıyorsunuz.
Fakat dili oldukça basit. Zaman geçirmek adı altında okunabilecek uygun bir kitap.

Kitabı (kitapları) satın almadan önce Debbie Macomber hakkında bir çok olumlu yorum aldım. Bu nedenle tek kitap olarak değil, beşli kitap seti halinde aldım. Kitapları ilk aldığım zamanki heyecanımı göz önüne alırsak, biraz hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebiliriz. Yine de, pişman değilim ve bir an önce serinin ikinci kitabı olan Bir Yumak Mutluluk' u okumak için can atıyorum.

"Jordan' ın sözleri Alix' in duyduğu tüm şarkılardan daha güzeldi."

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder