5 Ağustos 2016 Cuma

Felsefenin Tesellisi; Çıplak Ayaklı Filozof!

   Kahve Canavarı ile 13 Mart 2013' te başlayan yolculuğum, bugün itibariyle bir son bulmuş durumda. Bu yolculuğum süresince beni okuyan, güzel yorumlar yazan ve bana gönderdiğiniz mesajlarla sizlerle fikir alış verişinde bulunmamı sağlayan her bir kişiye teşekkür ederim. Gerçekten hiç unutamadığım anılar ve unutamayacağım dostluklar edindim.
   Biliyorsunuz; uzun bir süredir blogum, yazı paylaşmadığımdan dolayı artık hayalet bir bloga dönüşmüştü. Bu süreçte kendime mazeret olarak sunabileceğim ve sunamayacağım bir çok sebebim vardı. Bunlardan en önemlisi fikirlerimin ve kelimelerimin girdiği büyüme ve olgunlaşma süreciydi, hala bu süreci tamamlayabildiğimden emin olmamakla birlikte yazı paylaşmadığım sürecin olması gerekenden epey sürdüğü düşünmem tekrar kurgu ve fikirlerimi sizinle paylaşmaya karar vermeme yol açtı.
   Bu süre içerisinde okuduğum kitaplardan bir tanesi bana ilham kaynağı oldu; Alain De Buttan' ın Felsefenin Tesellisi adlı kitabı. Kitabın sayfalarında yolculuk yaparken felsefe denince ilk akla gelen isimlerden, Sokrateles ile karşılaşmamak mümkün değildi. Yazar, Sokrateles' in hayatından bahsederken giyecek ayakkabı bulamadığını ve çıplak ayaklarıyla insanlığın sorularını cevapladığından bahsediyor. Bu ifade, yeni açacağım blogumun adını bulmak konusunda beni fazla zorlamadı, her yerde aradığım isim bir kitap sayfasında karşıma çıkmıştı; Çıplak Ayaklı Filozof  ile tanışma anım tam da böyle oldu. 
   Şimdi yeni bir mecrada, yeni bir sayfayla yeni bir yolculuğa başlayacağım. Bana eşlik etmek isteyen herkesi Çıplak Ayaklı Filozof 'a beklerim!
  Teşekkür ederim.
   

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder